Followers

Saturday, 18 February 2012


muhd zuljalali wal ikram bin dzulkarnain
           .Nama yang sehingga sekarang masih lagi bertahta di hati.
Muhd zuljalali wal ikram bin Dzulkarnaian atau Ikram. Seorang yg penyabar,peramah,baik hati ceria dan bertanggungjawab .. Aq mengenali dye sejak aq berusie 14 thun lg time tu aq ting.2 .. nth mcm ne aq bley tertarik dengan dye pun aq x thu..hahaha..sampai skg hubungan kite org kekal dan bertahan selame 4 tahun! ..



Percintaan aq dgn dye byk dugaan dan halangan..aq dan dye same2 harungi berdue.Ramai member2 aq xthu mcm mane susah nye hubungan aq dengan Ikram nie. Ditentang habis-habisan oleh family aq sendiri..parents aq , bahkan adik beradik aq sume x suke dengan Ikram nie..bg doramg Ikram jaat..bg dorang Ikram cume hnye ingin merosak kn kehidupan aq masa hadapan nty.. TAPI AQ PERDULIK APE DENGAN SUME aura tersendiri yg aq pun x pasti nk explain kn kt korang lh..

Sekarang kite org terpisah..dye sekarang berade di penjare kajang.. kne tahan disebab kn oleh mak tiri dye yg buat report polis dye pecah masuk rumah..Aq sendiri pun terkejut pasal tu..Aq pecaye yg x mungkin sejaat tu nk pecah masuk rumah sendiri! Ade ker gile?? Byg kn pecah masuk rumah sendiri?? Abis tu ? mcm ne nk masuk rumah?Bulan 5 ni maybe dye akan keluar.. xpe Aq disini akn tetap menunggu dye..tu janji aq..walaupape pun terjadi perasaan cinte aq dan sayang aq xkn pernah berubah untuk dye.. sebab aq thu sekarang nie pun dye xde sape2 lg dah kalu bukan aq dgn umi dye..


Akhir sekali .. aq nk mengucap kn byk terime kasih dekat dye .. sebab masih setie dgn aq..dengan doa sehingge sekaramg hubungan kite org tetep kukuh.. dengan sokongan umi dye sendiri yg tidk pernah nk menghalang cinte kite org berdue..DIDALAM HATI AQ..HANYE BERTAHTA NAME MU MUHD ZULJALALI WAL IKRAM!... tiade kedue,tiade ketige dan laen nya.. ILYSM .
TU???seperti didalam lirik Fourteen- berdua bersatu “walaupun melawan arus kita berdua bersatu”..hahahaha


Romance- Ku ingin kamu
demi semua yang aq jalani bersamamu
ku ingin kau jadi miliku
ku ingin kau disamping ku

tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya diri mu yang bias
membawa syurga dalam hati ku

ku ingin kau menjadi miliku
aku akan mencintai mu
menjaga mu selama hidup ku
dan aku akn berjanji
hanya kau lh yang ku sayangi
ku akan setia disini
menemani…

sentuhan mu
bagaikan tangan sand dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuat ku x kuasa

di setiap arung gerak mu
tersimpan di hati kecil ku
bahawa dirimu terindah untukku


No comments:

Post a Comment