Followers

Tuesday, 28 February 2012

impian


Hai..assalamualaikum warahmatullahirwabarakatu dan bismillahirahmanirahim..
Korang ade impian? Agk2 korang ley x bg thu impian korang tu mcm ne? setiap manusia ade impian dye tersendiri an..ofcoz  r ade…org giler je xde impian sendiri..kadang2 impian ni boleh di kongsi dan setengah jugk x boley di kongsi ..ermm..tu mesti dh thap rahsia sgt dh tu lau x ley nk share sikit pun.. J  hehu.. 

Macam2 impian yg kite impi kan ..cube korang tnye member2 korang ape impian dorang? Msti laen2..mungkin jgk ade yg impi kn untuk mnjadi puteri..untuk kahwin cepat..nk jd raje lh..nk beli kete moto..nk bini atau laki yg sedap mate memandang..nk rumah besar mcm istane lh.dan kalu ade member2 korang yg jenis bajet2 blaja uh mesti impian nk menjadi “seorang pelajr yang cemerlang” lau yg jenis ank yg soleh atau solehah mesti punye impian dorang nk bawa ibu bape dye g mengejarkan umrah atau haji.. :D

Aq sebenar nye nk share sikit lh kt korang ttg impian aq..tu pun kalu korang nk tahu lh..xnk thu xpe..aq xder lh nk kesah sgt pun ..aq x rugi ape2 pun an? Btol x? erm impian aq sebenarnye nk buat ayah dan emak aq bahagie.. aq nk buat emak dan ayah aq hidup senang..dengan kehidupan kte org sekeluarge yg sush nie..aq berharap sgt dpt wat parents aq bahgie dn hidup senang..xpyh sussh2 nk cri rezeki siang dan malam..aq sedih bile tgok mak ngn ayh aq penat bile balik dr kerje.aq dpt lihat sgt kepenatan dorang pas berkerje tu..gaji x lh seberape tp keje dorang boleh buat badan2 nie sume lenguh2..kdg2 tu ade lh jgk aq picit2 kn mak aq tu lepas mak aq blik dr kerje..tp kalu boleh aq xnk ar mak ngn ayh aq badan doang rase sengal2,lenguh2..aq pon bukan nye rajin sgt nk urut2 nie..

Sebab tu aq berazam bk belajr bersungguh2 dan mencapai keputusan yg cemerlang setinggi menare gading..hehehehe :D ayt aq lh ni hah x ley nk bla..kadang2 org ckp  kite nie berkate2 je lebih tp buat eh x mao!!!....tp ape aq perdulli..tu impian aq..cite2 aq untuk mase hadapan jgk..jnjji aq ade matlamat hidup..yg doang tu?? Mcm lh perrrrrfect sgt kn? Hehu J dan last sekali..aq berharap sgt lh aq dpt nk buat impian aq tu menjadi kenyataan ..aq xnk impian aq ni cume cakap je.. usaha + doa pasti akn tercapai..


AMIN……


No comments:

Post a Comment